Jump to content

Leader

3at

High Council

Alcher

Warlord

0mgi0wnu23 Ham Kyle

Council

Crafted Jizzle Salso Spiral

Officer

Bon Slowky ZZ

Teamspeak

SUPREMACY.VERYGAMES.NET

IRC Server

#SUPREMACY-RS

Clan Chat

SUPREMACY RS

Home World

World 50

Clan Uniform

Yellow Hat & Team-17 Cape

Welcome to Supremacy
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!

Community Status Updates


Photo

+ice up

Anyone selling GP?
Today, 01:34 PM
Photo

Lemons

wheres @Edgi 's high council? lmao
Today, 10:04 AM
  • Mustafa's Photo
    Mustafa
    Wattup lemon
    Today, 10:16 AM
  • Thomas's Photo
    Thomas
    and @Salso leader
    @Mustafa warlord with ham
    @thomas Leader aswell
    Today, 10:32 AM
Photo

'Ed

Report the name "Orgasms" IG for offensive language. ty.
Today, 05:40 AM
  • Mustafa's Photo
    Mustafa
    Bro ed u my nigga but u took a phaaaaat L and there is nothing u can do abour it
    Today, 09:54 AM
  • Lemons's Photo
    Lemons
    wtf @Mustafa ? off bro
    Today, 09:57 AM
  • Mustafa's Photo
    Mustafa
    Lol chill ed ily
    Today, 10:16 AM
Photo

+Dill

Hey, Ive been back a week from when cd closed, got dragged onto 1 of EOP's f2p trips , we met at g.e f2p worlds. The leader says fall in and tried to use the agility tunnel. I took the cape off and logged out. Hope to meet some cool people! 
Today, 03:05 AM
  • 'Ed's Photo
    'Ed
    LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
    Today, 03:27 AM
  • Edgi's Photo
    +Edgi
    wtf>
    Today, 03:58 AM
Photo

Mustafa

also next time u say 'low iq members' when i'm speaking best believe i'm gonna cut your throat
Today, 01:35 AM
  • Mustafa's Photo
    Mustafa
    -nawe
    Today, 01:40 AM
Photo

+Don

@3at if u get minimed date means ur cleared right?
Today, 01:27 AM
  • 3at's Photo
    3at
    did you get mini'd in the past?
    Today, 03:27 AM
  • 3at's Photo
    3at
    sometimes they minimed twice but the first one is before your psych
    Today, 03:28 AM
  • Don's Photo
    +Don
    Na first time n it was after psych
    Today, 09:40 AM
Photo

Ham

validate the boy @Nuddle wtf
Yesterday, 10:43 PM
  • Alcher's Photo
    Alcher
    wtf is this real nuddle , @Nuddle speak up come on ts
    Yesterday, 11:04 PM
  • 3at's Photo
    3at
    wait is this eop nuddle who snaked supremacy back in like 2016
    Yesterday, 11:33 PM
Photo

+Dill

on debbs fat mom iraqi ass u fucked with the wrong clan my nigga
Yesterday, 07:06 PM
Photo

Mustafa

Next nigga that sends my boy @Howls an unwanted dick pick is getting popped foreal
Yesterday, 02:13 PM
  • Bon's Photo
    Bon
    Howls wants the british dick
    Yesterday, 06:37 PM
  • Howls's Photo
    +Howls
    Omg
    Yesterday, 09:07 PM
  • WarChilds's Photo
    +WarChilds
    @Howls likes my dickpics
    Yesterday, 11:26 PM
Photo
Photo
  • Ebag's Photo
    +Ebag
    l000000000l
    Yesterday, 08:29 AM
  • Alcher's Photo
    Alcher
    Yikes
    Yesterday, 11:24 AM
  • Mustafa's Photo
    Mustafa
    lmfao
    Yesterday, 11:36 AM
Photo

+Malicious

halo?
Yesterday, 12:03 AM
  • Malicious's Photo
    +Malicious
    @'Ed pm'd
    Yesterday, 07:30 PM
  • Ham's Photo
    Ham
    hello
    Yesterday, 10:44 PM
  • Malicious's Photo
    +Malicious
    @Ham hello
    Yesterday, 10:50 PM
Photo

+F3ar

WOlF is Loser @Wolf
Nov 18 2018 09:40 PM
  • Wolf's Photo
    Wolf
    im the best

    Nov 18 2018 09:48 PM
  • F3ar's Photo
    +F3ar
    kk
    Nov 18 2018 09:49 PM
  • F3ar's Photo
    +F3ar
    spam it up @Wolf
    Nov 18 2018 09:50 PM
Photo

+GO HARD

good shit today fellas was fun!
Nov 18 2018 09:29 PM
  • Edgi's Photo
    +Edgi
    hell yeah
    Nov 18 2018 09:39 PM
  • F3ar's Photo
    +F3ar
    good shit
    Nov 18 2018 09:39 PM
Photo

+ice up

good shit today!
Nov 18 2018 09:29 PM
  • F3ar's Photo
    +F3ar
    was fun af
    Nov 18 2018 09:40 PM